1 » Reklamacje2

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Waluta

Reklamacje

Opis procedury Reklamacji
Reklamację należy zgłosić klikając na poniżej umieszczony formularz RMA , po wypełnieniu  wszystkich pól wysyłamy reklamację.
Po wpłynięciu reklamacji do systemu sklepu zostanie ona przyjęta a klient otrzyma numer RMA który należy nakleić na paczce w widocznym miejscu oraz wysłać produkt do serwisu sklepu z opisem zakupionego towaru oraz jaki problem występuje.



 
Po wypełnieniu wszystkich pół otrzymają Państwo numer RMA (numer reklamacji) wypełniony formularz z numerem RMA należy dołączyć do wysyłanego przedmiotu.

Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu.

Procedura rozpatrywania reklamacji

  • Reklamowany towar należy dostarczyć na swój koszt do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego po uprzednim zgłoszeniu poprzez stronę sklepu w panelu klienta na kupuj24.net.pl.
    Sprzęt można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem kuriera czy Poczty Polskiej.
    Adres serwisu:
    FHU "Adnex" - Serwis, 
    ul. M. Frysztackiego 32,  
    38-130 Frysztak.
    e-mail: sklep@kupuj24.net.pl
 
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
  • Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni roboczych, w szczególnych przypadkach może przedłużyć się do 30 dni roboczych, np. w przypadku konieczności ściągnięcia części zamiennych. 

UWAGA!

  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.
  • Klient w powyższym zgłoszeniu powinien określić tryb reklamacji, z jakiego chciałby korzystać.

Przejdź do strony głównej